Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Diplomado en Logopedia |
Subjects |
Adaptacións Curriculares e Progr. de Desenv. Indiv |
Contents |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Adaptacións Curriculares e Progr. de Desenv. Indiv | Code | 652911317 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 1st four-month period |
Third | Optional | 4 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
BLOQUE I. As respostas á diversidade dende o curriculum | 1. O marco conceptual a. A resposta á diversidade e aos problemas da linguaxe ao longo da historia b. O diálogo entre contexto social e as medidas lexislativas. 1. A atención á diversidade dende o paradigma inclusivo a. A diversidade como riqueza formativa. b. As implicacións da escola inclusiva no quefacer dos profesionais. c. A escola e os servizos de apoio ao alumnado con dificultades de linguaxe. |
BLOQUE II. Adaptacións curriculares e avalavaliación das Necesidades Educativas Especiais dende a perspectiva curricular. |
1. Dende o Programa de Desenvolvemento Individual ás Adaptacións Curriculares: Conceptos, Semellanzas e Diferenzas. 2. A avaliación das NE no ámbito lingüístico dende unha perspectiva curricular. 3. O ordenamento lexislativo das adaptacións curriculares. |
BLOQUE III. Adaptacións curriculares inespecíficas na área da linguaxe | 1. Adaptación dos contextos e das propostas de aprendizaxe para unha intervención baseada na inclusión. 2. Elaboración, selección e organización dos recursos. 3. O apoio logopédico no marco dunha proposta curricular abordada dende unha perspectiva de traballo interprofesional. |
BLOQUE IV. Adaptacións Curriculares na Área da Linguaxe |
1. Concepto de Adaptación Curricular (AC). 2. O Documento de Adaptación Curricular (DAC) |
|