Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Music Education Teaching |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Music Education Teaching | Code | 652G01023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A53 | Coñecer os fundamentos musicais, plásticos e de expresión corporal do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A54 | Coñecer e utilizar cancións para promover a educación auditiva, rítmica e vocal. |
A55 | Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
A56 | Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión musicais, as habilidades motrices, o debuxo e a creatividade. |
A57 | Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. |
B1 | Aprender a aprender. |
B22 | Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
B25 | Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|