Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Educación psicomotriz e habilidades motrices |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Educación psicomotriz e habilidades motrices | Código | 652G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE TEMÁTICO I. PSICOMOTRICIDADE EN EDUCACIÓN INFANTIL. | A través deste bloque o alumno adquirirá os coñecementos teóricos necesarios para entender a intervención no ámbito da psicomotricidade. |
BLOQUE TEMÁTICO II. COMPONENTES DA PSICOMOTRICIDADE. O CONTROL DAS ACCIÓNS MOTRICES | A través deste bloque temático o alumno adquirirá os coñecementos necesarios para comprender o movemento libre , e a autorregulación, así como estratexias para detectar problemáticas e patoloxías que poida orientar cara a un especialista. Describiranse os distintos compoñentes da psicomotricidade |
BLOQUE TEMÁTICO III. AS HABILIDADES MOTRICES BÁSICAS | Analizaranse as distintas habilidades motrices básicas que máis influencia posúen nos primeiros anos de vida. Tamén investigaremos sobre o xogo e o movemento cando estes se vivencian ó aire libre, o movemento a través da natureza ( a natureza terapéutica) |
BLOQUE TEMÁTICO IV. DIDÁCTICA E INTERVENCIÓN EN PSICOMOTRICIDADE E HABILIDADES MOTRICES BÁSICAS | Neste bloque indagarase en aspectos didácticos e na planificación de sesións de educación psicomotriz. Así como no acompañamento respectuoso e non directivo .Estratexias de intervención no caso de perigo físico e emocional. Pedagoxías do risco e da escoita |
|