Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Education in Mathematics III |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Education in Mathematics III | Code | 652G02024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Laboratory practice | A38 A39 A40 A41 A42 B25 B24 B23 B22 B21 B18 B15 B12 B11 B10 B9 B8 B5 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Terase en conta a participación, o interese mostrado, a realización razoada das tarefas,... Para cumprir o obxectivo da avaliación continua, estas tarefas ou prácticas poderanse realizar sen previo aviso en calquera franxa horaria asignada á materia. |
20 |
Mixed objective/subjective test | A38 A39 A40 B2 B3 B4 B8 B9 B23 C1 | Exame: valorarase a argumentación e o rigor da resposta en cada unha das probas realizadas. |
50 |
Oral presentation | B5 B8 B9 B19 B24 C1 | Valorarase a claridade, a habilidade para presentar a información e a comunicación dos resultados e as conclusións. | 10 |
Supervised projects | A39 A41 A42 B5 B11 B12 B19 C3 C7 C8 | Valorarase o grado de consecución cumprindo as directrices docentes. Os contidos incluidos deben estar apropiadamente referenciados ao longo do traballo e no apartado de referencias usando as normas APA 6ª Edición (ou unha posterior se proceder). No parafraseado deben figurar as fontes orixinais das ideas que se reelaboran. A presencia de fontes científicas no traballo é un signo de credibilidade que é un requisito imprescindible para demostrar a excelencia académica. Recoméndase consultar todo o relacionado coa propiedade intelectual e cómo publicar no seguinte enlace: https://www.udc.es/gl/biblioteca/servizos/apoio_investigacion/servizos_apoio/index.html Tense que evitar o plaxio. As citas e as referencias a calquera texto debe declararse, o uso literal do texto ou ideas doutros autores parafraseadas sen declarar a fonte supón o suspenso do traballo en aplicación do artigo 14.4 da NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DOS ESTUDOS DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO, aprobada polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013 e sufrindo a súa última modificación o 29 de xuño de 2017, na que se indica que "na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade. Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que puidese haber lugar tras o correspondente procedemento." |
20 |
Assessment comments | |||
Non se admite dispénsa académica de exención de docencia. As faltas de ortografía nos traballos e materiais presentados reducirán a puntuación final. Se no exame final (Proba mixta) non se consegue unha nota mínima de 4,5 sobre 10, non se fará media cos traballos e a nota final da materia será a do exame. Os test de cada un dos temas son optativos para aqueles que cumpran unha asistencia mínima do 80% das sesións de aula. Se o estudante realízaos no horario estipulado e fixado desde inicio do curso, e a media dos 5 test é igual ou superior a 5, incrementará ata 1 punto a nota final do estudante, sempre que a cualificación de cada unha das demais metodoloxías sexa igual ou superior a 5,0 (sobre 10). Na 2º Oportunidade a avaliación farase do mesmo xeito que no exame da 1ª Oportunidade. O estudante que non asista presencialmente ao 80% das sesións de aula, non será avaliado mediante o sistema anterior. Será avaliado mediante un exame final (100%). Se o estudante non asiste ao 80% das sesións de aula e realiza os traballos programados (traballo tutelado en grupo e presentación oral), este supoñerá o 20% da cualificación final e o exame o 80% a condición de que alcance un mínimo de 4,5 puntos sobre 10. Se no exame non se consegue un 4,5 para a avaliación non se terán en conta o traballo, soamente contará a cualificación do exame. Cada estudante debe colocar no seu perfil de usuario de Moodle unha foto que o identifique. |
|