Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Resolución de problemas en matemática |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Resolución de problemas en matemática | Código | 652G02030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Potenciar e desenvolver o coñecemento de conceptos matemáticos básicos. | A38 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B24 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Pode interpretarse a resolución de problemas coma un proceso no que o alumno estima, establece conxecturas e suxire explicacións. Analizaranse as dificultades que xorden á hora de resolver problemas matemáticos e o xeito de atallalas. | A39 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B21 B22 B23 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Co gallo de que os estudantes experimenten a utilidade das matemáticas na súa realidade cotiá, resolveranse problemas matemáticos e non matemáticos. | A40 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
O progreso científico, en todas as súas ramas, require unha estreita e forte interación coa matemática; de aquí a necesidade de valorar a forte e longa relación entre a matemática e a ciencia. | A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B23 B24 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
|