Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Diagnóstico pedagóxico |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Diagnóstico pedagóxico | Código | 652G02039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Delimitación histórico-conceptual do diagnóstico en educación |
1.1. Conceptualización do diagnóstico en educación 1.2. Modelos de diagnóstico en educación |
Tema 2. O proceso de diagnóstico en educación | 2.1. Problemática e elementos do diagnóstico: evaluador/a, evaluado/a e contextos 2.2. Fases do diagnóstico segundo o modelo de referencia 2.3. Ámbitos do diagnóstico: individual, académico e sociofamiliar |
Tema 3. Técnicas e instrumentos de recollida de información do proceso diagnóstico | 3.1. Técnicas obxectivas 3.2. Técnicas subxectivas 3.3. Técnicas proxectivas |
Tema 4. O informe de diagnóstico educativo |
4.1. Elaboración e interpretación do diagnóstico 4.2. Presentación de resultados 4.3. Problemas ético-sociais e deontoloxía profesional |
|