Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Diseño y desarrollo de la acción socioeducativa |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Diseño y desarrollo de la acción socioeducativa | Código | 652G03002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Primero | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Trabajos tutelados | A9 A10 A11 A13 A20 B1 B2 B5 C1 C4 | Trabajo en equipo: estudio de caso Criterios de evaluación: - Informe: adecuación a los requisitos de estructura e contenido, y elaboración de la información. - Anexos: organización e análisis de datos (resúmenes). - Trabajo de campo (cantidad y pertinencia de la recojida de datos, número de componentes del equipo, complejidad/diversidad de los datos). |
45 |
Análisis de fuentes documentales | A1 A2 A9 A10 A11 B1 | Examen sin material que permite examinar ideas procedentes de las fuentes documentales, establecer conexiones entre contenidos, dar razones y argumentar e diseñar una acción socioeducativa a partir de un caso. Criterios de evaluación: - Definición de conceptos: mencionando aspectos claves. - Explicación de conceptos: presentación razonada de las características o implicaciones relacionadas con los conceptos. - Relación fundamentada entre contenidos de las propuestas o de los diferentes proyectos ofreciendo información sobre las razones de los vínculos. - Acción socioeducativa coherente con el caso y con las decisiones metodológicas. |
45 |
Aprendizaje colaborativo | A1 A2 A6 A9 A10 A11 A13 C1 | Dossier de grupo (10%) Criterios de evaluación: - análisis de la información - presentación de la información - número de trabajos incluidos |
10 |
Observaciones evaluación | |||
Calificación final: Tanto el examen como el trabajo de estudio de caso tienen que ser calificados con nota mínima de 5 paara poder considerarse aptos. Integridad académica: Os contidos incluidos nos traballo deben estar Recoméndase consultar: www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm Política antiplaxio:
Debe consultarse: http://www.ugr.es/~plagio_hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico Composición dos grupos e traballo: Nas tarefas en grupo, incluído o traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada do mesmo. Asistencia: Cunha asistencia inferior o 80% das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. Se realiza o exame sen superar o requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Dispensa académica de exención de asistencia: Aqueles alumnos/as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Será necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Linguaxe non discriminatoria: É obrigatorio o uso dunha linguaxe correto, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumplimento deste requisito acarreará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos. Transversalidade de xénero e interculturalidade: Será valorada positivamente a consideración de cuestións inclusivas en materia de xénero e interculturalidade. |
|