Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Caracteriza-lo desenvolvemento institucional da orientación ocupacional e comprender e valorar a súa inclusión nas políticas de emprego, nos plans e accións para a igualdade e para a inclusión social. |
A1 A3
|
|
|
Analiza-lo perfil profesional dos profesionais da orientación ocupacional, identificar as competencias necesarias para o seu desempeño e valorar a importancia e necesidade de formación ó longo da vida.
|
A1
|
|
C7
|
Identificar o mercado profesional do/a educador/a social no campo da orientación e formación profesional
|
A1
|
|
|
Adquirir coñecementos, destrezas e actitudes para a propia inserción profesional |
|
|
C7
|
Comprender as implicacións dos cambios producidos no mercado laboral na concepción e praxe da orientación profesional e nos procesos de exclusión laboral. |
A5
|
|
C4
|
Adquirir unha actitude reflexiva, crítica e transformadora ante ás problemáticas que atende a orientación ocupacional, analizando e valorando as súas achegas e as súas limitacións na consecución dun emprego e na promoción da xutiza social. |
A14
|
|
C4
|
Comprende-la terminoloxía específica e usala axeitadamente |
|
B6
|
C1
|
Analiza-las bases teóricas da orientación ocupacional e comprender as implicacións para a súa praxe |
A2
|
|
|
Analizar e deseñar intervencións para a inserción laboral con enfoque de xénero. |
A3 A6 A9 A21
|
B1 B4
|
|
Buscar, seleccionar e almacenar recursos para a praxe da orientación ocupacional utilizando as tecnoloxías dixitais. |
|
|
C3
|
Adquirir actitudes e destrezas de indagación que posibiliten o estudo independente e a formación permanente.
|
|
|
C3 C7
|
iIdentificar os factores ou barreiras que obstaculizan a inclusión laboral de persoas en situación de vulnerabilidade ou exclusión social e valorar as súas implicacións para a acción socioeducativa en el ámbito laboral. |
A8
|
B1
|
C4
|
Identificar e valora-los posibles usos das tecnoloxías dixitais para as persoas que buscan emprego e para os profesionais da orientación laboral, así como comprender a necesidade de ser profesionais competentes dixitalmente e de promover a competencia dixital nas persoas destinatarias da orientación ocupacional. |
A2
|
|
C3
|
Utlizar o galego a nivel escrito e oral coa calidade lingüística requirida. |
|
|
C1
|
Coñecer referentes profesionais no ámbito da inserción laboral que teñen o galego como lingua de traballo |
A20
|
|
C4
|