Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Recursos y estrategias para la intervención en el tiempo libre |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Recursos y estrategias para la intervención en el tiempo libre | Código | 652G03030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Sesión magistral | A1 A5 A7 A9 A21 | Valórase a presenza e implicación no desenvolvemento das clases, tanto prácticas (dinámicas de xogos, habilidades comunicativas, obradoiro de animación teatral...) como teóricas así como nos encontros con experiencias e profesionais do sector | 60 |
Lecturas | C5 C6 C7 | O Dossier do alumnado que se porá a disposición do mesmo, serán artigos e documentos que, a longo das clases, o profesor poderá solicitar unha opinión sobre eles. Para computar positivamente ditas lecturas, o profesor formulará cuestións ao redor dos mesmos. | 15 |
Estudio de casos | B1 B3 B4 | O profesor valorará as achegas razoadas do alumno/a. A súa capacidade de ligar os coñecementos das diversas materias, a madureza nas reflexións, as citas e a propia bagaxe experiencial do alumno/a. | 25 |
Prueba mixta | A1 A7 | Só para aquel alumnado que, por circunstancias excepcionais, non poida asistir regularmente á clase | 0 |
Observaciones evaluación | |||
Aquellas personas que no alcancen un mínimo del 80% de las sesiones presenciales o que dispongan de dispensa académica por motivos justificados, de querer superar la materia, deberán: a. Realizar una prueba teórico-aplicativa el día del exámen que supone el 60% de la calificación del alumno/a. El trabajo tutelado, para estas personas, será de obligado cumplimiento en consenso con el profesor (40%). Además, deberán realizar un trabajo sobre alguna lectura consensuada con el profesor. |
|