Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Counselling and Employment Policies |
Study programme competencies |
|
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Counselling and Employment Policies | Code | 652G03031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A3 | Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A8 | Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos. |
A15 | Elaborar e xestionar medios e recursos para a intervención socioeducativa. |
A16 | Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. |
A17 | Formar axentes de intervención socioeducativa e comunitaria. |
A20 | Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
B1 | Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B5 | Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
B6 | Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|