Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Avaliación e diagnóstico de necesidades socioeducativas |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación e diagnóstico de necesidades socioeducativas | Código | 652G03039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Recoñece e analiza os factores relacionados coa inclusión social, educativa, cultural e laboral que afecta á intervención socioeducativa | A5 A8 |
B2 |
C4 |
Identifica, analiza e comprende a realidade social, cultural e educativa. | A5 A8 A11 |
B1 B6 |
C6 |
Deseña, implementa e aplica procesos, metodoloxías e recursos de detección de necesidades e diagnóstico socioeducativo en diversos contextos. | A13 A21 |
B6 |
C1 |
Redacta e presenta a información da avaliación e diagnóstico dun xeito sintético e organizado, e cunha expresion oral e escrita adecuada. | A11 |
B1 B2 B6 |
C1 C4 C6 |
Transmite a información críticamente, adecuando o discurso ás diversas audicencias. | A8 A11 |
B1 B2 B6 |
C1 |
Demostra e promove unha actitude aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | A13 |
B2 |
C1 C4 C6 |
Exprésase correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | B2 B6 |
C1 |
|