Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Xestión de Recursos Humanos |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de Recursos Humanos | Código | 662G01043 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. CONCEPTO DE XESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS | 1.1. As tres áreas da xestión de recursos humanos 1.2. Importancia da xestión de recursos humanos no sector turístico 1.3. Obxectivos da xestión do persoal na empresa turística |
Tema 2. POLÍTICA LABORAL E SALARIAL | 2.1. Postos e tipos de contratación no sector turístico 2.2. Política salarial e factores 2.3. Complementos do salario |
Tema 3. SELECCIÓN E RECRUTAMENTO DE PERSOAL |
3.1. Fases previas: fontes de recrutamento, currículo vitae 3.2. Fases centrais: técnicas de selección (entrevistas, test e outras formas de selección) 3.3. Fases finais |
Tema 4. INCORPORACIÓN AO POSTO DE TRABALLO |
4.1. Acollida e incorporación á empresa 4.2. Manual do empregado. Información ao empregado 4.3. Período de aprendizaxe 4.4. Prevención de Riscos Laborais |
Tema 5. FORMACIÓN DO PERSOAL NA EMPRESA TURÍSTICA |
5.1. Avaliación de necesidades de formación 5.2. Plan de formación |
Tema 6. A MOTIVACIÓN COMO FERRAMENTA PARA DIRIXIR O EQUIPO DE TRABALLO |
6.1. Motivación e rendemento dos empregados 6.2. Técnicas e efectos da motivación 6.3. Valoración de Tarefas 6.4. Promoción do persoal |
Tema 7. O TRABALLO EN EQUIPO E O SEU IMPACTO NA EMPRESA |
7.1. O grupo eficaz na empresa turística 7.2. Dirección de grupos humanos 7.3. Interacción de grupos 7.4. Importancia da delegación |
Tema 8. A COMUNICACIÓN INTERNA NA EMPRESA TURÍSTICA |
8.1. Técnicas e estratexias de comunicación. Comunicación interna 8.2. As reunións de traballo 8.3. Comunicación no sector turístico |
|