Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación |
Subjects |
Fundamentals of Statistics |
Assessment |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Fundamentals of Statistics | Code | 710G04040 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | B2 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C3 C5 C6 C8 | Realizaranse traballos individuais e/ou en grupo, tutelados polos docentes da materia, nos que se abordará a resolución, mediante a aplicación de técnicas estatísticas e o software R, de exercicios prácticos ou de casos de estudo particulares relacionados co ámbito da comunicación e das ciencias da información. Tamén se poderá realizar un estudo de revisión acerca dun tema concreto da materia ou do software utilizado. Os traballos poderán ser propostos polos docentes ou polos propios alumnos (as propostas serán tidas en conta ou non sempre segundo o criterio do docente). | 20 |
ICT practicals | A22 A13 B11 C2 | Valorarase a asistencia e/ou o desempeño dos alumnos nas clases prácticas co software estatístico. | 20 |
Objective test | A21 B1 B2 | Proba tipo test consistente entre 10 e 20 preguntas con 3 respostas posibles. | 60 |
Assessment comments | |||
Primeira oportunidade
Realizarase unha proba de resposta múltiple de 10 a 20 preguntas que representa o 60% da nota. Por outra banda, a avaliación continua constará da asistencia e/ou entrega de prácticas relacionadas coa aprendizaxe e aplicación do software estatístico R para a resolución de problemas no eido da xestión dixital da información (20% da nota global), ademais da entrega dun traballo de aplicación da estatística para a resolución dun caso de estudio en documentación dixital (alternativamente poderá ser un traballo de revisión ou ampliación da materia) que representa o 20% da nota final. No caso do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia que decida non asistir a clases, leste será avaliado nas dúas oportunidades como o resto do alumnado que se atopa nunha situación similar. Segunda oportunidade Na avaliación da segunda oportunidade se seguirá o mesmo criterio que na primeira. |
|