Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Intelixencia Artificial |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Intelixencia Artificial | Código | 730529033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas a través de TIC | A36 A32 B2 B6 B7 B8 C3 C6 C8 | Realización de exercicios en clase de prácticas sobre os contidos teóricos da materia | 50 |
Proba obxectiva | B3 B4 | Exame de preguntas curtas ou test para evaluar os coñecementos adquiridos polo alumno durante as clases | 50 |
Observacións avaliación | |||
A nota total para aprobar a materia é de 5 puntos sobre 10. Na Proba obxectiva é necesario obter un mínimo dun 4 sobre 10 para suma-la nota das prácticas. A nota do apartado de prácticas conseguida para a primeira Dispensa académica: - - A dispensa será de ata o 75% de horas de clase. - A evaluación tanto para a primeira, como para a segunda oportunidade, e |
|