Teaching GuideTerm Faculty of Nursing and Podiatry |
Grao en Podoloxía |
Subjects |
Psychology |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Psychology | Code | 750G02006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Document analysis | Analizaranse documentos escritos ou en soporte audiovisual dos contidos da materia. Os alumnos/as efectuarán a análise de forma individual ou en grupo, comentando o documento |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral dos contidos do programa, poderanse completar as exposicioes con medios audivisuais e a introducción dalgunhas enquisas para facer mais doada a aprendizaxe. Os alumnos/ poderán interromper para facer preguntas sobre o tema tratado. |
Supervised projects | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Multiple-choice questions | Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida. |
Case study | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
|