TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Coñecer as normas vixentes de información financeira en España. |
|
AP2 |
Coñecer as normas vixentes de información financeira no ámbito internacional. |
|
AP3 |
Coñecer as normas vixentes de auditoria de contas en España. |
|
AP4 |
Coñecer as normas vixentes de auditoría de contas no ámbito internacional. |
|
AP5 |
Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións. |
|
AP6 |
Saber medir e analizar a orixe dos custos e os rendementos obtidos pola entidade auditada. |
|
AP7 |
Saber valorar a partir dos rexistros relevantes de información financeira, a situación e previsible evolución dunha empresa. |
|
AP8 |
Saber identificar os riscos de auditoria asociados á probabilidade de erro de cada compoñente importante da información financeira. |
|
AP9 |
Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións. |
|
AP10 |
Saber determinar a natureza, alcance e momento de execución do traballo a realizar e preparar, en consecuencia, un programa de auditoria escrito. |
|
AP11 |
Saber obter evidencia suficiente e adecuada mediante a realización e avaliación das probas de auditoria que se consideren necesarias. |
|
AP12 |
Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente. |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
BP2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
BP3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
BP4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
|
BP5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
BP6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
BP7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
BP8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
BP9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
|
BP10 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. |
|
BP11 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida. |
|
BP12 |
|
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación das ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
CP2 |
Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
CP3 |
Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
CP4 |
Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca. |
|
CP5 |
Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma. |
|
CP6 |
Capacidade de traballo en equipo. |
|
CP7 |
Capacidade de liderado. |
|
CP8 |
Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria. |
|
CP9 |
Capacidade de resolución de problemas. |
|
CP10 |
Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade. |
|
CP11 |
Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo. |
|
CP12 |
Capacidade para xestionar as tecnoloxías da información e as comunicacións no exercicio da súa actividade profesional. |