TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
Capacidade para planificar unha viaxe e dirixir a navegación. |
|
AJ2 |
Capacidade para determinar por calquera medio a situación e exactitude do punto resultante. |
|
AJ3 |
Capacidade para determinar e compensar os erros do compás. |
|
AJ4 |
Capacidade para coordinar as operacións de procura e salvamento. |
|
AJ5 |
Capacidade para establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda. |
|
AJ6 |
Capacidade para manter a seguridade da navegación utilizando información do equipo e os sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións. |
|
AJ7 |
Capacidade para manter a seguridade da navegación utilizando o SIVCE e os sistemas de navegación conexos para facilitar a toma de decisións. |
|
AJ8 |
Capacidade para prognosticar as condicións meteorolóxicas e oceanográficas. |
|
AJ9 |
Capacidade para analizar as medidas que procede adoptar en caso de emerxencia da navegación. |
|
AJ10 |
Capacidade para manobrar e gobernar o buque en todas as condicións. |
|
AJ11 |
Capacidade para utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria. |
|
AJ12 |
Capacidade para planificar e garantir o embarco, estiba e suxeción da carga, e o seu coidado durante a viaxe e o desembarco. |
|
AJ13 |
Capacidade para a avaliación das avarías e defectos notificados, nos espazos de carga, as tapas de escotilla e os tanques de lastre, e adoptar as medidas oportunas. |
|
AJ14 |
Capacidade para o transporte de mercadorías perigosas. |
|
AJ15 |
Capacidade para controlar o asento, a estabilidade e os esforzos. |
|
AJ16 |
Capacidade para vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio mariño. |
|
AJ17 |
Capacidade para manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
|
AJ18 |
Capacidade para elaborar plans para continxencias de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións. |
|
AJ19 |
Capacidade para a utilización das cualidades de liderado e xestión. |
|
AJ20 |
Capacidade para organizar e administrar a atención médica a bordo. |
|
AJ21 |
Capacidade para identificar danos e defectos, elaborar informes e implantar medidas correctivas. |
|
AJ22 |
Capacidade para o negocio marítimo a nivel de xestión. |
|
AJ23 |
Capacidade para xestionar informaticamente a documentación técnica e as operacións de mantemento. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
Capacidade para aprender a aprender. |
|
BC2 |
Capacidade para resolver problemas de forma efectiva. |
|
BC3 |
Capacidade para aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BC4 |
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
|
BC5 |
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
|
BC6 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
BC7 |
Capacidade para uso das novas tecnoloxías TIC e de internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
BC8 |
Capacidade para comunicar por escrito e oralmente os coñecementos precedentes da linguaxe e síntese. |
|
BC9 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BC10 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
|
BC11 |
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
|
BC12 |
CB6 -Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BC13 |
CB7-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BC14 |
CB8-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BC15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
BC16 |
CB10-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Capacidade para expresarse correctamente tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
CC2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
|
CC3 |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
CC4 |
Capacidade para desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
CC5 |
Capacidade para entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
CC6 |
Capacidade para valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Capacidade para asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
CC8 |
Capacidade para valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
CC9 |
C9-Capacidade para posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
CC10 |
C10-Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
CC11 |
C11-Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
CC12 |
C12-Capacidade para comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
CC13 |
C13-Capacidade para desenvolver as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |