Estudo e análise crítica das tradicións e das transferencias literarias e culturais, incluíndo as vangardas modernas e os procesos actualizadores ou apropiadores dos espazos literario-culturais propios e alleos.
Na sección de contidos figuran os asuntos específicos que serán tratados na materia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Lecturas.
Traballos titorizados
Prácticas a través de TIC
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Seminario. Será realizado ben a través de Moodle, con presentacións xerais e breves lecturas complementares, ben en Teams, en sesións síncronas ou asíncronas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Foros específicos en Moodle, videotitorización a través de Teams, respostas ás consultas por correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Mantéñense as actividades e as porcentaxes de avaliación, cos seguintes especificacións:
Lecturas. As discusións e presentacións serán realizadas a Teams e/ou Moodle, de forma síncrona o asíncrona.
Todas as entregas de tarefas serán realizadas a través da plataforma Moodle.
*Observacións da avaliación:
Mantéñense as recollidas na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
A bibliografía de referencia non será modificada, aínda que serán facilitados materiais específicos (en formato PDF ou URL) a través da plataforma Moodle para o acompañamento das sesións non presenciais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías