Profesorado |
Abelleira Doldán, Miguel A. | Agrasar Quiroga, Fernando | Antelo Tudela, Enrique | Aragon Fitera, Jorge | Bermudez Graiño, Jose Manuel | Blanco Lorenzo, Enrique Manuel | Carreiro Otero, Maria Concepción | Casares Gallego, Amparo | Conde Garcia, Jesus | Crespo Gonzalez, Cristobal | Creus Andrade, Juan Jose | Dominguez Diez, Javier Faustino | Estévez Cimadevila, Francisco Javier | Fernández-Albalat Ruiz, Andrés | Gallego Picard, Pablo | García Fontán, Cristina | Garitaonaindia De Vera, Jose R | Hermo Sanchez, Victor Manuel | Llamazares Castro, Jesus | Lopez Gonzalez, Candido | Martínez González, Carlos | Meijide Tomas, Jorge Vicente | Mesejo Conde, Mónica | Muñiz Gomez, Santiago | Muñoz Vidal, Manuel | Paz Agras, Mari Luz | Pedros Fernandez, Oscar | Perez Valcarcel, Juan Bautista | Pita Abad, Carlos Alberto | Prieto López, Juan Ignacio | Quintáns Eiras, Carlos Luis | Raya de Blas, Antonio | Redondo Porto, Alberto | Rodriguez Blanco, Emilio | Rodriguez Garcia, Enrique | Sabin Diaz, Patricia | Sánchez Iglesias, Santiago | Santos VÁzquez, Angeles | Seoane González, José Carlos | Seoane Prado, Enrique | Suárez Riestra, Félix Leandro | Vazquez Rodriguez, Jose Antonio | Vidal Pérez, Francisco José |
|
Correo electrónico |
miguel.abelleira@udc.es | fernando.agrasar@udc.es | enrique.antelo@udc.es | j.aragon@udc.es | jose.bermudez@udc.es | enrique.blanco@udc.es | maria.carreiro@udc.es | amparo.casares@udc.es | jesus.conde@udc.es | cristobal.crespo@udc.es | juan.creus@udc.es | javier.dominguez@udc.es | javier.estevezc@udc.es | andres.fernandez-albalat@udc.es | pablo.gallego@udc.es | cristina.garcia.fontan@udc.es | j.garitaonaindia@udc.es | victor.hermo@udc.es | j.llamazares@udc.es | candido.lopez@udc.es | c.martinez.gonzalez@udc.es | jorge.meijide@udc.es | monica.mesejo@udc.es | santiago.muniz@udc.es | manuel.munoz@udc.es | luz.paz.agras@udc.es | oscar.pedros@udc.es | juan.pvalcarcel@udc.es | c.pita@udc.es | juan.prieto1@udc.es | carlos.quintans@udc.es | antonio.raya@udc.es | a.redondo@udc.es | emilio.rblanco@udc.es | enrique.rodriguez.garcia@udc.es | patricia.sabin@udc.es | santiago.sanchez@udc.es | angeles.santos@udc.es | carlos.seoane@udc.es | enrique.seoane@udc.es | felix.suarez@udc.es | jose.vazquez@udc.es | francisco.vidal@udc.es |
|
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Todas agás as saídas de campo
*Metodoloxías docentes que se modifican
- As saídas de campo non poderán realizarse pola súa natureza en períodos de confinamento, substituíndose por unha intensificación da correspondente á Análise de fontes documentais.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Moodle: Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
- Teams: Sesións semanais en gran grupo ou en pequeno grupo (ata 6 persoas) que se programarán en cada obradoiro en función das horas que a materia tan asignadas no horario do centro e das necesidades de seguimento particular que se establezan en cada taller para o adecuado seguimento dos traballos tutelados. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
- Proba obxectiva: O Tribunal cualifica coa súa nota a elaboración dun Proxecto Integral de Arquitectura de natureza Profesional (Proxecto Final de Carreira- PFC) que consta de diferentes documentos escritos, gráficos e físicos (maquetas de traballo) que serán presentados en formato dixital para a súa avaliación mentres as condicións non o permitan, inda que, no caso das maquetas, o Tribunal poderá requirir a súa visualización durante a defensa.
O traballo presentado debe contar co informe favorable do Obradoiro para a súa avaliación e cualificación por parte do Tribunal, quen porá a nota de Matrícula de Honra, Sobresaliente, Notable ou Aprobado ao alumno.
Na medida do posible, tratarase de que al datas e actos de defensa ante o tribunal poidan facerse en situación de presencialidade, seguindo en calquera caso as indicacións que a universidade estableza ao respecto para a realziación deste tipo de actos.
- Obradoiro (Informe previo): O Obradoiro emite, de xeito colexiado, un informe Individual para cada estudante que, no caso de ser Favorable, constará dunha autorización expresa de defensa ante o Tribunal.
*Observacións de avaliación:
- Esixirase do alumnado unha participación activa, que permita realizar o seguimiento
e evolución dos traballos e verificar a súa autoría. Para iso, dispoñeranse tarefas
abertas en Moodle.
- As entregas faranse a través da plataforma Moodle, cos mesmos criterios establecidos
para a docencia presencial, eliminando a entrega material nas dependencias da ETSAC.
- Non será necesario realizar entregas en formato físico. Non obstante, o alumnado poderá ser requerido a mostrar maquetas de traballo durante a defensa ante o tribunal. O alumnado entregará os paneis resumo en formato A1 do seu proxecto máis tarde, en canto as condicións o permitan e dentro das datas que se establezan para este propósito.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira
dixitalizada en Moodle.
|