O obxectivo desta materia é desenvolver as capacidades dos estudantes para a análise do espazo arquitectónico e a súa representación a través de linguas gráficas e modelos arquitectónicos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
• CANCELACIÓN DA PRÁCTICA PRESENCIAL PREVISTA DE MAQUETAS DESCRIPTIVAS/ANALÍTICAS EN GRUPO.
2. Metodoloxías
2.a. Metodoloxías docentes que se manteñen
• PRÁCTICAS GRÁFICAS. PRÁCTICAS SEMANAIS QUE SE ENTREGAN A TRAVÉS DE MOODLE.
• TRABALLO TUTELADO. REALÍZASE A TUTELA DAS PRÁCTICAS A TRAVÉS DAS PLATAFORMAS DIXITAIS UTILIZADAS POLA UDC. (TEAMS, MOODLE)
2.b. Metodoloxías docentes que se modifican
• SESIÓN MAXISTRAL. ADAPTACIÓN DA FORMA PRESENCIAL TRADICIONAL Á FORMA TELEMÁTICA A TRAVÉS DAS PLATAFORMAS TEAMS, MOODLE OU CHAT CO DOCENTE.
• PROBA OBXECTIVA. SIGUE A TER O CARÁCTER PREVISTO DUN TRABALLO FINAL ENTREGADO EN PDF A TRAVÉS DE MOODLE. INCLUIDO DENTRO DO PORCENTAXE DE TRABALLOS TUTELADOS
• OBRADOIRO 3C: SE PODERÁN REALIZAR TUTORÍAS SOBRE OS TRABALLOS TUTELADOS DA MATERIA DE AA1 OU CORRECCIONS COLECTIVAS CAS OUTRAS MATERIAS PARTICIPANTES NO OBRADOIRO SE AS HOUBERA.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
FERRAMENTAS: TEAMS/CORREO ELECTRÓNICO
TEMPORALIZACIÓN: MANTEÑENSE OS HORARIOS ESTABLECIDOS INICIALMENTE NAS TUTORIAS DOS DOCENTES DURANTE A SEMANA.
4.a. Modificacións na avaliación
• Metodoloxía: TRABALLOS TUTELADOS. Peso na cualificación: 90% Descrición: PRÁCTICAS INDIVIDUAIS ENTREGADAS EN MOODLE.
• Metodoloxía: OBRADOIRO 3C. Peso na cualificación: 10%. Descrición: ELEMENTOS DE ANÁLISIS PRESENTES NO PROXECTO ARQUITECTÓNICO DESENVOLVIDO NO OBRADOIRO.
4.b. Observacións de avaliación:
• 1ª OPORTUNIDADE – ENTREGA FINAL COMPLETA
• 2ª OPORTUNIDADE – SERÁ UNHA PRÁCTICA FINAL, TELEMÁTICA E SÍNCRONA. TERANSE EN CONTA AS CIRCUNSTANCIAS ESPECIAIS E XUSTIFICADAS DO ALUMNADO NO CASO DE NON TER RECURSOS INFORMÁTICOS QUE PERMITAN A SÚA ASISTENCIA ON-LINE. NESTES CASOS EXCEPCIONAIS ESTUDARASE UNHA SOLUCIÓN COMO UN CASO ESPECIAL, DE XEITO PERSONALIZADO.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
MANTENSE A INFORMACIÓN SOBRE BIBLIOGRAFÍA APORTADA DESDE O COMENZO DO CURSO XA QUE CONTÉN RECURSOS DIXITAIS É LIBROS EN PAPEL. ENGÁDESE DOCUMENTACIÓN ESPECÍFICA DOS PROXECTOS ARQUITECTÓNICOS ANALIZADOS.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías