Plan de continxencia |
Deséñanse dous plans de continxencia, en base a dous escenarios.
ESCENARIO 1 Exponse un primeiro escenario no que, debido á capacidade das aulas ou outro tipo de razóns, non sexa factible a docencia presencial das clases expositivas (sesións maxistrais), en tanto a docencia interactiva e de taller, ao ser grupos de menor número de alumnos, poida seguir impartíndose de forma presencial. Nesta situación, as sesións maxistrais serán impartidas en formato on- line, mediante o uso da plataforma Microsoft TeamsNo hai cambios nos contidos da materia, nin nos mecanismos de atención personalizada ao alumno, nin nos criterios de avaliación.
ESCENARIO 2 Exponse un segundo escenario no que, #ante un posible confinamento, non sexa factible ningún tipo de docencia presencial. En tal caso, os cambios previstos son os seguintes:
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen: Todas:.
Metodoloxías docentes que se modifican: Cando non sexa posible ningún tipo de docencia presencial, adoptaranse estratexias alternativas que faciliten e garantan a aprendizaxe e o adecuado desenvolvemento do curso. Para tal fin, exponse as seguintes modificacións respecto a a guía docente:
-Sesión maxistral: as clases expositivas impartiranse de maneira telemática, mediante o uso da plataforma Microsoft Teams. Dentro da plataforma Moodle, tal e como sucede no caso da docencia presencial, o alumnado terá acceso ás leccións da materia, así como a diversa documentación complementaria e de apoio.
-Taller: adaptarase á forma telemática, mediante o uso da plataforma Microsoft Teams. Do mesmo xeito que sucede na docencia presencial, habilitaranse tarefas na plataforma Moodle para as entregas parciais e finais das prácticas de curso.
-Lecturas: Sen modificacións.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: de uso adaptado ao horario de clase e titorías para realizar consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
-Moodle: segundo as necesidades do alumnado, poderanse habilitar recursos como foros, etc. para formular as consultas necesarias.
-Microsoft Teams: 1 sesión semanal na franxa horaria asignada á materia no calendario de clases da Escola. Tamén poderá servir como canle de comunicación para a atención individual ou grupal no horario de titorías de cada docente.
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións.
* Observacións de avaliación: Mantéñense os criterios que figuran na guía docente, fóra das referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará en relación ás sesións presenciais que tivesen lugar ata o momento en que a actividade presencial suspéndese. De calquera modo, para a superación e cualificación da materia terase en conta unha óptima porcentaxe de participación regular nas actividades telemáticas similar ao fixado para a presencialidad.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizarán cambios. |