Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Asignaturas |
Enfoque Multidisciplinar da Dor: Neurobioloxía, Dor e Discapacidade, Sistemas de Avaliación, Novos P |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Enfoque Multidisciplinar da Dor: Neurobioloxía, Dor e Discapacidade, Sistemas de Avaliación, Novos P | Código | 651516006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Presentarase a proposta académica recollida na materia, recomendacións, a súa metodoloxía de avaliación e todos aqueles aspectos fundamentais para o seu desenvolvemento. O alumno terá a posibilidade de enviar ao coordinador da materia os intereses e as motivacións relacionadas coa materia co fin de facilitar o proceso de aprendizaxe. |
Sesión maxistral | As sesións maxistrais corresponden a dous tipos de clases: (i) as clases teóricas presenciais impartidas na clase; (ii) as clases asíncronas que serán entregadas aos estudantes en diversos formatos (leccións de vídeo, notas en formato pdf, etc.) e que serán cargadas en Moodle. Estarán destinados principalmente a fins de coñecemento ou coñecemento. |
Estudo de casos | O alumno traballará sobre casos clínicos (reales ou supostos) caracterizados pola presenza de dor crónica, co obxectivo de propor preguntas que contribúan a identificar o / s substrato etiopatóxeno, estudar as súas características e relacionalas cos síndromes dolorosos estudados na materia. , propón alternativas para enfoques de exploración, avaliación e / ou terapéutica de forma razoada. |
Análise de fontes documentais | Constará de dúas partes: (i) Busca e análise de documentos multimedia (blogs, vídeos, páxina web, contas de Twitter, etc.) relevantes para a temática. Cada alumno analizará dous documentos e explicará o porqué da súa elección e por qué a recomendación da súa lectura, visualización ou seguimento. (ii) A partir dun artigo relacionado coa temática analizaranse as súas características, as características métricas da súa revista e unha análise das distintas seccións do artigo. Ademais, engadirase unha busca de 2 artigos publicados nos últimos 5 anos relacionados co tema deste artigo e un resumo xeral de cada un deles. |
Discusión dirixida | Mediante esta técnica de dinámica de grupos, os alumnos tratarán libremente un tema seleccionado previamente por un dos profesores. Os estudantes serán coordinados por un moderador. |
Proba de resposta múltiple | O exame constará de 30 preguntas tipo test, de resposta simple, onde cada 2 respostas incorrectas restarán unha ben contestada. O exame valerá un 40% da nota total do curso. |
|