A asignatura intervención psicolóxica na familia pretende aproximar a os alumnos a unha caracterización da familia e da intervencións máis destacadas en este ámbito desde unha perspectiva sistémica. Támbién busca combinar investigación e traballo de intervención práctico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Análise de fontes documentais
*Metodoloxías docentes que se modifican
Simulación será sustituida por vídeos, estudios de caso ou traballos escritos ou grabados, según as circunstancias.
Discusión: se realizará a través de Teams ou Moodle.
Exame: a través de Moodle preferiblemente
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams, correo electrónico, Moodle.
4. Modificacións na avaliación
Si se impón novamente o confinamiento, a evaluación do alumnado asistente mantendrá os mismos valores.
*Observacións de avaliación:
No caso do alumnado con dispensa, so cambiará a exigencia de asistir a unha clase para presenciar unha intervención. No seu defecto, se acordará ou que participe nas discusións a través de Teams ou de Moodle o na análise de algunha grabación de unha intervención familiar. O valor de esta actividad será 20% da súa nota.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías