Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Asesoramento e desenvolvemento profesional |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Asesoramento e desenvolvemento profesional | Código | 652511202 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Deseño, desenvolvemento e avaliación de programas para o desenvolvemento profesional en contextos educativos. | -A relación teoría-práctica na formación. -A planificación da formación: condicións, componentes e procesos. -O desenvolvemento de programas formativos: estructuras, estratexias e fases. -A avaliación da formación: principios, sistemas e técnicas. |
A formación orientada ó desenvolvemento persoal, profesional, social e cultural dos docentes. | -Fundamentación disciplinar e contextual da formación -Características e principios da formación e o desenvolvemento profesional. -Teorías e modelos de aprendizaxe e socialización profesional. |
O asesoramiento como sistema de apoio ó profesorado e ós centros: principios, modelos e estratexias. | -Modelos de asesoramento -Organización e coordinación dos sistemas de asesoramento. |
Redes de colaboración entre institucións e profesionais da educación para a producción e intercambio de coñecemento. | -O apoio interno e externo á innovación: limitacións e posibilidades. -Sistemas de colaboración en rede: ferramentas para o traballo colaborativo. |
Roles e funcións dos asesores: configuración da identidade do psicopedagogo como asesor. | -Características dos asesores: selección e formación. -Funcións e competencias dos asesores. -Aprendizaxe e identidade profesional dos asesores. |
|