Os alumnos de educación infantil necesitan saber cómo relacionarse coas familias e qué dimensións é preciso ter en conta á hora de fixar as bases da colaboración con elas. Se trata de crear un clima de apoio mutuo e de colaboración que permita a mellora dos alumnos e da propia prática docente.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Presentación oral: videograbada
Exame: on line
Actividades iniciáis: videograbadas
Lecturas
Sesión maxistral: videograbada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Estudo de caso e simulación se xuntan nunha soa actividade que computa o 40% da nota.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico, Moodle ou Teams
4. Modificacións na avaliación
Estudo de caso e simulació: xuntas valen o 40% da nota e se agruparán nunha única actividade.
*Observacións de avaliación:
No caso do alumnado con dispensa farán o seu exame específico como non asistentes a distancia a través de Moodle ou outra plataforma. Exame 75% da nota. 25% simulación ou estudo de caso que será similar ós alumnos asistentes.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías