O desenvolvemento das persoas depende da estimulación temperá que se proporciona ao longo dos primeiros anos de vida dado que o que ocorre no primeiro período da infancia é importante para as etapas posteriores; por isto para lograr o máximo desenvolvemento e a integración escolar e social de todas as criaturas, con ou sen dificultades, débese optar por unha intervención de carácter interdisciplinar e preventiva que atenda de maneira global as súas necesidades. Así, a atención temperá supón ir sentando as bases do desenvolvemento procurando o aproveitamento ao máximo de todas as capacidades, para a mellora do proceso de aprendizaxe.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Aprendizaxe colaborativo
- Presentación oral (computa na evaluación)
- Resumen reflexivo (computa na evaluación)
- Mapa conceptual
- Prueba obxetiva (computa na evaluación)
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ninguna, aínda que se é necesario, todas as actividades levaranse a cabo practicamente.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: dúas veces por semana. Utilízase para facer consultas, solicitar reunións virtuais para resolver dúbidas ou facer un seguimento do traballo tutelado.
– Moodle: Dúas veces por semana.
– Teams: 1 sesión semanal en grupo para avanzar no contido teórico e traballo tutelado na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas do profesorado
4. Modificacións na avaliación
As metodoloxías de avaliación non se modificarán e realizaranse de maneira virtual de ser necesario.
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, salvo que:
As referencias ao cómputo de asistencia, que soamente se realizará respecto das sesións que foron presenciais ata o momento da súa suspensión.
1. Situacións
A) Alumnado con dedicación completa:
a) Asistencia/participación nas actividades de clase mínima de 80%:
b) Elaboración e presentación de traballos en pequeno grupo (100%).
B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención
de asistencia, segundo establéceo a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN
AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5) (29/5/212):
Asistencia/participación nas actividades de clase mínima de 80%:
a) Elaboración e presentación de traballos en pequeno grupo (100%).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se fixeron modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías