Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Avaliación das alteracións de base evolutiva |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación das alteracións de base evolutiva | Código | 652G04017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino - aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, os intereses e as motivaciones que posúen os estudantes para o logro dos obxectivos que se pretenden alcanzar, vinculados a un programa formativo. |
Sesión maxistral | A docente hara a exposicion dos temas favorecendo a interaccion co alumnado. Os estudantes haran a exposicion da informacion complementaria que deberan buscar, ampliando o seu coñecemento. |
Presentación oral | Os alumnos expondran ; 1- O resumo, a sintesis dos temas explicados pola docente na sesion magistral. 2-Expoñerán a informacion complementaria. |
Proba de resposta múltiple | Os alumnos realizasen un exame tipo test no que as preguntas tendran entre 3 - 4 opcións de resposta sendo soamente una a valida.Restan erros. |
Portafolios do alumno | Elaborárase un dossier de test de evaluacion da linguaxe que incluira a elaboracion de ficha técnica das probas de linguaxe máis utilizadas polos profesionais da Logopedia. |
Estudo de casos | O estudante sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real da vida profesional e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través de discusión en pequenos grupos de traballo. |
|