Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
Impartiranse os mesmos contidos previstos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Esencialmente a metodoloxía será o máis similar posible, pero a través de outros medios
*Metodoloxías docentes que se modifican
-Sesión maxistral: Pasa a ser pola aplicación Teams, mantendo o seu horario habitual
-Estudo de casos: En lugar de facerse de xeito presencial na aula os/as alumnos/as débenos facer pola súa conta e remitirllos ao profesor, que llos devolverá corrixidos de xeito individualizado
-Proba obxectiva: Tratará de realizarse presencialmente mantendo a distancia de seguridade. De non ser posible pola situación do momento, realizarase de xeito telemático a través de Moodle e/ou Teams
-Análise de fontes documentais: Desenvolverase polo/a alumno/a pola súa conta sendo apoiada de xeito telemático (correo electrónico e Teams) polo profesor.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Teams. Entre dúas e tres veces por semana. Dúas para sesións teóricas para todo o grupo e unha terceira (ou máis de ser preciso) para grupos máis reducidos, segundo as súas necesidades
-Moodle. Utilizarase entre dúas e tres veces á semana, esencialmente para subir documentación que se utilizará na asignatura.
-Correo electrónico. Utilizarase diariamente. A través do mesmo resolveranse dúbidas dos alumnos/as e tamén se procederá á entrega e corrección de prácticas.
4. Modificacións na avaliación:
Práctica: 60%
Teoría: 40% (a través dunha proba)
*Observacións de avaliación: Para o alumnado que non seguise a avaliación continua desde o inicio do curso, estará obrigado a entregar todas as tarefas requiridas ao longo do curso nas datas que se indiquen, antes da data de peche da acta de xuño.
Modalidade online: Para a modalidade online, contemplada na Memoria de Grao, seguiranse os mesmos criterios de avaliación, dado que non poden ter exames presenciais.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle. |