O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno os coñecementos esenciais sobre a mercadotecnia para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, dende o ámbito estratéxico como operativo.
Neste sentido, trátase de que o alumno coñeza e interiorice:
1. O papel da mercadotecnia na estratexia da empresa turística.
2. As principais técnicas, procesos e funcións da mercadotecnia aplicadas ao sector turístico.
3. Os instrumentos da mercadotecnia mix turística: produto, prezo, distribución e comunicación.
4. Os elementos básicos para a elaboración do plan de mercadotecnia.
5. A investigación e planificación comercial.
O contido da materia estrutúrase en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) mercadotecnia estratéxica; e 3) mercadotecnia operativa.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos Mantéñense os contidos
2. Metodoloxías. Mantéñense ao mesmo tempo clases maxistrais, seminarios e titorías.
* Metodoloxías de ensino que se modifican. Os casos prácticos, as lecturas e outro material serán enviados aos estudantes a través de Moodel ou por correo electrónico.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes. A atención personalizada farase por correo electrónico, equipos e Moodel.
4. Modificacións na avaliación. A parte de asistencia a clase (20%) distribuirase igualmente ao exame e ao traballo realizado na clase.
* Observacións de avaliación: para superar o curso é imprescindible presentar todo o traballo que se ve durante o curso e defender o traballo final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías