Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Xestión Turística do Patrimonio
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Xestión Turística do Patrimonio Código 662G01025
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias Biomédicas, Medicina e Fisioterapia
Dereito Público
Economía
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Crecente Maseda, Mario
Correo electrónico
mario.crecente@udc.es
Profesorado
Crecente Maseda, Mario
Correo electrónico
mario.crecente@udc.es
Web
Descrición xeral Con este programa preténdese unha comprensión da diversidade das dinámicas culturais e as políticas patrimoniais tanto dende o punto de vista natural como cultural. Establécese como obxectivo prioritario a formación na planificación social e na xénese de modelos de proxectos socioculturais e turísticos para unha posta en valor dos bens patrimoniais nunhas estratexias de desenvolvemento socioeconómico, tendo en conta a valoración dos procesos identitarios. Reflexiónase tamén sobre as tendencias e os retos culturais que emerxen na nosa sociedade. Tentarase tamén aproximar ós alumnos e alumnas á Interpretación do Patrimonio como disciplina ou ferramenta axeitada para conferir ese uso social que debe ter o patrimonio, de xeito que este poda ser percibido, e que produza unha actitude positiva do público visitante con respecto ó recurso. A Interpretación poderíase definir, tal como o fai a Asociación para a Interpretación do Patrimonio como a arte de revelar in situ o patrimonio ó público visitante no seu tempo de ocio. Polo tanto, esta materia tratará de dotar aos alumnos do coñecemento científico e da metodoloxía precisa para a análise dos bens patrimoniais e o turismo , e o posterior desenvolvemento de políticas culturais e turísticas que leven a un maior coñecemento e conservación do patrimonio cultural e natural, a un incremento na satisfacción dos visitantes e a unha maior calidade de vida da poboación local. Fontes multimedia elaboradas polos profesores (a disposición do alumnado en Moodle): Presentacións en Power Point 1 e 2 Autor:José Leira P1: Explicación xeral da materia P2: Planificación e xestión de novos produtos e destinos turísticos de patrimonio cultural e natural Ademáis, na plataforma Moodle, os profesores porán a disposición do alumnado unha serie de documentos en pdf para consulta voluntaria, de gran utilidade para complementar a materia ou o futuro profesional. TRABALLOS Os traballos propostos para esta materia, tal como se explica no apartado de avaliación, son dous. Traballo do profesor Leira: consiste na lectura de catro breves textos propostos polo profesor, sobre os que os alumnos terán que facer unha recensión. Extensión máxima, 6 páxinas Partes das que constará o traballo: 1-Breve resumo das lecturas 2-Comentario crítico final que relacione o contido dos textos coas posibilidades de deseñar un proxecto de desenvolvemento socioeconómico do territorio baseado nun turismo que se sinta atraido polos bens culturais e patrimoniais.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos A AFECCION DO COVID ATOPOUNOS CO CURSO AVANZADO, E EXAMES PARCIAIS E TRABALLOS XA PRESENTADOS, CO QUE NON AFECTA O DESENVOLVEMENTO DOS PROCESOS DE AVALIACION. AFECTA A METODOLOXIA ENCANTO DEBIMOS SUSPENDER UNHA VIAXE PRACTICA XA PROGRAMADA, E ELIMINAR OUTRA PREVISTA, ASI COMO PRESENTACIONS DE PROFESORES CONVIDADOS. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen MANTEÑENSE OS SISTEMAS DE AVALIACIÓN, CON DOUS EXAMES REALIZADOS E DOUS TRABALLOS PRESENTADOS, ASI COMO UN TRABALLO FINAL XA PREVISTO NA GUIA DOCENTE *Metodoloxías docentes que se modifican SUSTITUIREMOS AS VISITAS PRACTICAS POR VISITAS VIRTUAIS, E AS PRESENTACIONS EN DIRECTO, POR PRESENTACIONS DE PROFESORES CONVIDADOS EN SOPORTE DIXITAL REMOTO. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado TITORIAS INDIVIDUALIZADAS POR TEAMS CORREO ELECTRONICO PARA DUBIDAS TFC TODALAS SEMANAS 6/8 ALUMNOS TODALAS SEMANAS 8/12 ALUMNOS 4. Modificacións na avaliación TRABALLOS E EXAMES PREVIOS (2 traballos é 2 exames) 50% 1º traballo grupo, 2º traballo parella é dous exames parciais individuais TRABALLO FINAL 50% TRABALLO FINAL DA ASIGNATURA *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía A future for the land cultural landscapes rural management & geographical information systems http://candidaturepatrimoinemondial.nice.fr/, https://turismo.ribeirasacra.org/, http://turismo.ribadeo.gal/,
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes