O obxectivo da materia é analizar os aspectos específicos da comercialización no sector turístico. O contido estrutúrase nas seguintes partes: Dirección comercial; Concepto de Revenue: desde o punto de vista da política de prezos; Determinación da política de distribución turística: canles de distribución turística e o seu funcionamento; Negociación con provedores; CRM: políticas de fidelización do cliente e Técnicas de vendas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non hai ningunha modificación nos contidos.
2. Metodoloxías. Mantéñense sesións maxistrais, seminarios e titorías. No curso de adaptación a metodoloxía será a través de sesións mestras e titorías.
Metodoloxías de ensino que se modifican. Seminarios e titorías realízanse a través de equipos.
O material destinado a analizar e aumentar en clase está colgado en moodel e resólvese en titorías ou clases maxistrais.
As lecturas previstas para facer na clase publícanse en moodel.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes. Moodel publica lecturas semanais para reforzar algúns temas. Por correo, diariamente. A través de Equipos, créase unha conexión para avanzar no tema, resolver dúbidas e analizar os casos prácticos.
4. Modificacións na avaliación.
TRABALLO FINAL 60%. Desenvolvemento dun traballo final que teñen que defender a través de equipos
CASOS PRÁCTICOS 40%. Casos prácticos desenvolvidos en cada un dos temas analizados na clase.
No curso de adaptación, os estudantes enviarán os estudos de caso por correo electrónico ou colgarán en moodel, e o traballo final defenderase a través de equipos.
* Observacións de avaliación: é obrigatorio aprobar o tema para presentar os casos prácticos e defender o traballo final.
En canto á avaliación na segunda oportunidade, os estudantes terán que realizar un traballo final, cuxo peso na nota final será do 100%.
Os estudantes da modalidade en liña realizarán un traballo final, cuxo peso na nota final será do 100%.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías