Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Comercialización de Produtos Turísticos
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Comercialización de Produtos Turísticos Código 662G01031
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Fernández Fernández, Javier Luis
Correo electrónico
javier.fernandez4@udc.es
Profesorado
Caamaño Franco, Iria
Fernández Fernández, Javier Luis
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
javier.fernandez4@udc.es
Web http://javier.fernandez4@udc.es
Descrición xeral O obxectivo da materia é analizar os aspectos específicos da comercialización no sector turístico. O contido estrutúrase nas seguintes partes: Dirección comercial; Concepto de Revenue: desde o punto de vista da política de prezos; Determinación da política de distribución turística: canles de distribución turística e o seu funcionamento; Negociación con provedores; CRM: políticas de fidelización do cliente e Técnicas de vendas.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. Non hai ningunha modificación nos contidos. 2. Metodoloxías. Mantéñense sesións maxistrais, seminarios e titorías. No curso de adaptación a metodoloxía será a través de sesións mestras e titorías. Metodoloxías de ensino que se modifican. Seminarios e titorías realízanse a través de equipos. O material destinado a analizar e aumentar en clase está colgado en moodel e resólvese en titorías ou clases maxistrais. As lecturas previstas para facer na clase publícanse en moodel. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes. Moodel publica lecturas semanais para reforzar algúns temas. Por correo, diariamente. A través de Equipos, créase unha conexión para avanzar no tema, resolver dúbidas e analizar os casos prácticos. 4. Modificacións na avaliación. TRABALLO FINAL 60%. Desenvolvemento dun traballo final que teñen que defender a través de equipos CASOS PRÁCTICOS 40%. Casos prácticos desenvolvidos en cada un dos temas analizados na clase. No curso de adaptación, os estudantes enviarán os estudos de caso por correo electrónico ou colgarán en moodel, e o traballo final defenderase a través de equipos. * Observacións de avaliación: é obrigatorio aprobar o tema para presentar os casos prácticos e defender o traballo final. En canto á avaliación na segunda oportunidade, os estudantes terán que realizar un traballo final, cuxo peso na nota final será do 100%. Os estudantes da modalidade en liña realizarán un traballo final, cuxo peso na nota final será do 100%. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes