Técnicas y Métodos es una asignatura proyectual de 2º curso cuyo desarrollo cierra el módulo Diseño y Desarrollo, con un proyecto exclusivamente personal. La principal razón es confirmar el hecho de que los proyectos realizados en equipo dentro del módulo durante el 1er curso, han capacitado al alumno para plantear el diseño de un concepto innovador personal como antesala o incluso como introducción y apoyo a su Proyecto de Fin de Master.
Técnicas y Métodos es una asignatura eminentemente aplicada centrada en los procedimientos, las herramientas y la adquisición de las habilidades y capacidades técnicas y expresivas en el marco de un proyecto individual de automoción, mobiliario o complementos, centrado en el trabajo creativo personal y en las exigencias técnico-productivas de dichos sectores.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Manteríanse tódolos contidos, aínda que puntualmente se podería limita-la extensión e profundidade dalgún tema para adecualo ós tempos de clase non presencial establecidos pola Universidade no correspondente Plan de Continxencia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As actividades docentes manteríanse no calendario previsto, aínda se levarían a cabo de forma telemática.
*Metodoloxías docentes que se modifican
A docencia sería impartida de forma telemática a través da ferramenta Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As titorías realizaríanse dentro do horario previsto a través do correo electrónico ou a través de Teams.
4. Modificacións na avaliación
A defensa do traballo final sería de forma telemática a través de Teams.
As entregas das distintas tarefas sería no Moodle da asignatura.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía
Na GADU indícase unha ampla colección de fontes bibliográficas de todo tipo, varias delas de libre acceso online.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías