Aplicación da semiótica e da psicoloxía da percepción aos procesos do diseño industrial.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A proba de resposta breve podería trocarse por un exame tipo test, a través de Moodle, previo acordo co alumnado.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Moodle: Diariamente mentres dure a docencia da materia. Segundo a necesidade do alumnado e os exercicios planteados nas clases. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias e, de ser o caso “foros de actividade específica”.
Teams: unha sesión semanal de toda a clase, para o desenvolvemento de contidos teóricos e prácticos na franxa horaria sinalada a materia no horario. Asemade no horario oficial de titorías haberá a posibilidade de establecer interaccións individuais e grupais nesta plataforma para o seguimiento e apoio dos trabalos tutelados.
Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
Ningunha
*Observacións de avaliación:
Ningunha
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. No caso daquelas obras que non teñan versión dixital aportaranse aqueles fragmentos precisos para a comprensión da materia a través do campus virtual.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías