Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Asignaturas |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación II |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da Información e a Comunicación II | Código | 771G01037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid Millerson, Gerald (2001). Técnicas de realización y producción en televisión. IORTV Rummel, Manuel (1998). Producción de video digital para multimedia. Paraninfo Pisani, F. y D. Piotet (2009). La alquimia de las multitudes: cómo la web está cambiando el mundo.. Paidós McIntire, Penny (2009). Técnicas innovadoras en diseño web. Anaya Multimedia Ford, Rob y Wiedermann, Julius. (2008). Cómo triunfar en Internet: guía para el éxito. Taschen Yus, F (2007). Virtualidades reales: nuevas formas de comunidad en la era de internet. . Universidad de Alicante Acosta Vera, José María (2006). Marketing personal: el camino al éxito.. ESIC MacDonald, Matthew (2015). Creación y diseño web. Anaya Multimedia |
Bibliografía complementaria | |
|
|