Trátase dunha materia na que se pretende presentar aos alumnos os aspectos básicos da biotecnoloxía animal. Comprender os fundamentos de ferramentas moleculares para o estudo de genomas e como a través de marcadores moleculares podénse identificar especies, analizar poboacións e desenvolver programas de mellora. Tamén coñecer ferramentas e aplicacións de tecnoloxías para a manipulación cromosómica e fertilización in vitro.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Docencia híbrida/mixta
- Sesión maxistral
- Traballos tutelados
- Prácticas a través de TIC
- Proba obxectiva
Docencia non presencial
- Traballos tutelados
- Prácticas a través de TIC
- Proba obxectiva
*Metodoloxías docentes que se modifican
Docencia híbrida/mixta
- Prácticas de laboratorio (visita): non se realizará; esta actividade substitúese por resolución de problemas.
Docencia non presencial
- Sesión maxistral: non se realizará; esta actividade substitúese por estudo previo (lectura de documentación/visionado de vídeos de maneira autónoma) e posterior debate dirixido polo profesor.
- Prácticas de laboratorio: non se realizará; esta actividade substitúese por resolución de problemas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Docencia híbrida/mixta
- Correo electrónico. Diariamente. Para facer consultas e solicitar encontros virtuais para titorías.
- Moodle/Faitic. Diariamente. Para proporcionar materiais e información da materia.
- Teams. A pedimento do estudante para realizar titorías.
Docencia non presencial
- Correo electrónico. Diariamente. Para facer consultas e solicitar encontros virtuais para titorías.
- Moodle/Faitic. Diariamente. Para proporcionar materiais e información da materia.
- Teams. Franxa horaria da materia para sesións de debate dirixido polo profesor. Tamén a pedimento do estudante para realizar titorías.
4. Modificacións na avaliación
Docencia híbrida/mixta
- Resolución de problemas: 15% (remplaza prácticas de laboratorio 15%)
Docencia non presencial
- Debate dirixido: 15% (remplaza sesión maxistral 15%)
- Resolución de problemas: 15% (remplaza prácticas de laboratorio 15%)
*Observacións de avaliación:
Docencia híbrida/mixta ou non presencial
A proba obxectiva realizarase nun entorno virtual.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Proporcionaranse recursos electrónicos de libre acceso.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías