Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Mestrado Universitario en Biotecnoloxía Avanzada |
Subjects |
Biotechnological tools for forensic analysis |
Assessment |
|
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Biotechnological tools for forensic analysis | Code | 610475505 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Laboratory practice | A37 B1 B2 B5 B9 B10 B11 B12 B14 B15 C4 C6 | Se valorará el conocimiento sobre el significado de las tares realizadas, y la interpretación de los resultados obtenidos. | 20 |
Mixed objective/subjective test | A37 B1 B3 B5 B6 B7 B8 B11 B13 C1 C3 C6 | Se valorará el dominio de conceptos teóricos y prácticos, claridad en las explicaciones, capacidad de relacionar e integrar la información recibida tratada en las clases de teoría y prácticas, y capacidad de resolver cuestiones y problemas. | 40 |
Student portfolio | A37 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B15 C1 C3 C6 | Se valorará el grado de comprensión, de análisis, de calidad y claridad de exposición y del tratamiento de las cuestiones y problemas propuestos. | 20 |
Online discussion | A37 B1 B3 B6 B8 B13 C1 C4 C6 | Se valorará la capacidad de condensación de la información, la comunicación y expresión oral y la calidad del documento ppt. | 20 |
Assessment comments | |||
To obtain a NR (No Grade Reported), the student must not participate in any learning activities/methodologies. Mixed tests of each opportunity will be made according to the official exams timetable. In addition, the students that take first opportunity examination are given priority for get qualification of Honor's Registration. For part-time students, the 50% of the overall score will be obtained of Mixed test and the 50% remaining of the Student portfolio. To obtain a NR (No Grade Reported), the student must not participate in the collaborative learning activities. |
|