O Blque II da materia impártese en modalidade on-line a través da plataforma Moodle sendo as horas das clases presenciais para resolver dúbidas ou traballo en grupo.
Nesta materia o alumno debe acadar os seguintes obxectivos :
- Analizar as bases da moderna radiofarmacia (PET e non PET) para o estudio dos procesos neurolóxicos
- Traspasar o básico á clínica e sentar as bases para exploracións isotópicas futuras
- Analizar as exploracións nucleares isotópicas (PET e non PET) de interese práctico e de uso rutinario nos Hospitais do Sergas.
- Coñecer os novos sistemas de procesamento de imaxes
- Comprender as bases moleculares da farmacoterapia das enfermidades neurolóxicas.
- Coñecer as bases teóricas da imaxe dixital en neurociencia.
- Entender e diferenciar entre as modalidades de imaxe utilizadas en neurociencia e entre os diferentes formatos gráficos xerais e específicos das imaxes de neurociencia
- Comprender a importancia da imaxe e as súas posibilidades de investigación, especialmente no campo da neurociencia.
- Adestrarse no manexo de imaxes de neurociencia, utilizando as posibilidades de software libre e comercial: conversión de formatos, resolución
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
O bloque I poderá ser sustuido por una visita vitual ao servizo de medicina nuclear cunha presentación multimedia
O Bloque II non sufre cambios de contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Seguese a empregar as memas metodologxías cambiando a presencialidade das sesións maxistrales por clases online síncronas
*Metodoloxías docentes que se modifican
As sesións maxistrais serán on-line
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Farase por correo electrónico ou teleconferencia
4. Modificacións na avaliación
Non se modifica
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se produce
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías