É una materia que introduce ao alumno no coñecemento da calidade do aire, con énfase no enfoque analítica da evaluación da calidade do aire, principais contaminantes, a súa dispersión na atmosferda e nas tecnoloxías do tratamento do aire contaminado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Resolución de problemas
Estudo de casos
Proba obxectiva
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Saída de campo non será unha visita presencial se non que o alumno realizará a visita de forma virtual.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar algún encontro virtual para resolver dúbidas e facer seguimento do caso práctico e resolución de problemas.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispón de “foros temáticos” para formular as consultas necesarias.
– Teams: 1 sesión semanal do grupo grande para o avance dos contidos teóricos e da resolución de problemas na franxa horaria asignada á materia. De 1 a 2 sesións semanais (segundo necesidades do alumnado) en grupo pequeno (< 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización do caso práctico e na resolución dos problemas expostos.
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, non se realizan modificacións na metodoloxía de avaliación. Unicamente a proba obxectiva realizaríase de forma non presencial (vía Moodle e/ou Teams), tanto na primeira como na segunda oportunidade.
A situación é igual para o alumnado con dedicación completa como para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica da exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5) (29/5/212)
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo en formato dixital no Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías