Esta materia aborda o estudo da creación de (novos) estereocentros a partir de substratos que conteñen estereocentros ou unidades proestereogénicas (enlaces múltiples C=C ou C=X). Por iso, incorpora conceptos fundamentais para a formación en síntese, tales como a análise da Estereoquímica en reaccións químicas, a análise conformacional dos compostos orgánicos e os modelos de reactividade, incluíndo a diastereoselectividad inducida polo substrato, polo auxiliar quiral ou por un aditivo (catalizador, ligando) quiral non racémico
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral.
– Seminario.
– Proba mixta.
*Metodoloxías docentes que se modifican
– Todas as metodoloxías docentes se levan a cabo mediante Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: permanente.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando.
– Teams: Sesións maxistrais, seminarios, titorías (2-6 h/semán).
4. Modificacións na avaliación
– Seminario: 60%
A avaliación continua terá un peso do 60% na cualificación da materia e constará os seguintes
compoñentes: resolución de problemas e casos prácticos, cuestións durante o curso e asistencia e participación. Pasa de 40% a 60%.
– Proba mixta 40%
Proba mixta que versará sobre os contidos explicados. Común ao resto das universidades participantes no mestrado. Pasa de 60% a 40%.
*Observacións de avaliación:
A proba mixta consistirá nun conxunto de preguntas través de Moodle ou Forms para responder nun tempo determinado.
Non hai restricións de mínimos nos apartados avaliados.
Se o alumnado tivera dificultades para a realización da proba mixta faríase uso de chamadas telefónicas ou se empregaría un método de avaliación asíncrono.
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: elaboración de traballos tutelados (60%) e proba mixta (40%).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións da bibliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías