Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Grao en Bioloxía |
![]() |
![]() |
| ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Zooloxía II | Código | 610G02032 | |||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioloxía |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | Principios básicos da organización animal (morfoloxía, desenvolvimento embrionario), principais tipos estructurais; evolución e clasificación. Principais líneas filoxenéticas. Diversidade animal (Clado Ecdisozoos e Clado Lofotrocozoos). Características xerais, principais elementos da anatomía externa e interna; modo de vida e reproducción. Clasificación e filoxenia. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | Na posibilidade de que a docencia non se poida impartir de maneira presencial por un novo confinamento, se prevén os seguintes cambios: 1. Modificacións nos contidos. Non hai cambios. 2. Metodoloxías (*) Metodoloxías docentes que se manteñen. Todas sofrirán leves modificacións (abaixo) pero en particular as que teñen que ver coa docencia práctica. (*) Metodoloxías docentes que se modifican. - Tanto as "Sesións maxistrais" como as “Probas de resposta breve” e a "Discusión dirixida" se impartirán por teledocencia vía Teams e/ou Moodle. - Nas "Prácticas de laboratorio" se porá a disposición do alumnado o material gráfico necesario para substituir, da forma máis axeitada posible, a presencialidade. - A "Saída ao campo" non se realizará. A avaliación deste coñecemento se incorpora a metodoloxía das “Prácticas de laboratorio”. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. - O alumnado poderá contactar co profesorado no horario de traballo a traveso das vías habituais que se veñen empregando: correo-e, Moodle e Teams. - Se poderán facer tanto sesións colectivas como individuáis. 4. Modificacións na avaliación. As porcentaxes indicadas no "Paso 7: Avaliación" veranse modificadas, pasando a ser de: - Proba de resposta breve (doc. expositiva) - 40% - Discusión dirixida - 40% - Proba de resposta breve (doc. práctica) - 20% 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non se realizarán cambios. | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|