Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Grao en Bioloxía |
Subjects |
Internships I |
Study programme competencies |
|
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Internships I | Code | 610G02047 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar en colaboración. |
B6 | Organizar e planificar o traballo. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo. |
B8 | Sintetizar a información. |
B9 | Formarse unha opinión propia. |
B10 | Exercer a crítica científica. |
B11 | Debater en público. |
B12 | Adaptarse a novas situacións. |
B13 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|