Plan de continxencia |
Ver web curso
Metodoloxía da ensinanza
Escenario 1: Presencial
Aulas expositivas e interactivas na aula física.
Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas.
Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos.
Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos.
Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso.
A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso.
Escenario 2: Semipresencial
Aulas expositivas e interactivas tanto na aula física como na virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream.
Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas.
Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos.
Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos.
Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso.
A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso.
Escenario 3: Non presencial
Aulas expositivas e interactivas na aula virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream.
Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas.
Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos.
Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos.
Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso.
A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso.
Sistema de avaliación
Ao alumnado ao que lle sexa concedida dispensa de asistencia, seguindo a Instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral sobre a dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, avaliarase cun exame final específico que suporá o 100% da cualificación.
O sistema de avaliación nos Escenario 1 (presencial), 2 (semipresencial) e 3 (non presencial) será o mesmo.
Avaliación continua (10 puntos). Elaboración dun traballo ao longo do curso proposto polo profesor e que deberá entregarse antes das vacacións de Nadal. Para a segunda convocatoria de xuño/xullo esixirase a entrega deste mesmo traballo. En todos os casos o traballo remitirase por correo electrónico no formato demandado. |