A Socioloxía Económica céntrase no estudo dos fenómenos económicos a través das referencias teóricas, modelos e variables explicativas propias da socioloxía. Neste curso introdutorio, o noso obxectivo é, por unha banda, comprender os fundamentos epistemolóxicos e teóricos desta ciencia social e, por outro, promover criterios científicos, a facultade crítica e a experiencia práctica en temas teóricos, co fin de formarse, ao obxecto de capacitar aos estudantes na análise especializada da materia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas as metodoloxías mantéñense, pero adaptáronse á nova situación, como se describe na seguinte sección.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesións maxistral: as sesións mestras serán substituídas por lecturas que se poñerán a disposición dos estudantes a través de Moodle.
Seminarios: mantense as lecturas dos seminarios, pero o apoio para a súa comprensión vai dende a realización de sesións presenciais ata a realización de titorías virtuais.
Proba obxectiva: a proba mantense no mesmo formato e data, pero farase en liña.
Traballos tutelados: mantéñense traballos titorizados, pero serán desenvolvidos individualmente a partir de guías detalladas elaboradas polo profesor que faciliten a súa realización non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: diario. A través deste medio, os estudantes poderán facer preguntas sobre calquera aspecto da materia.
Moodle: Os foros temáticos empregaranse para plantexar consultas e debates sobre o contido do tema.
Teams: organizarase unha sesión semanal para aclarar dúbidas sobre o tema correspondente á semana anterior e sobre o contido das actividades prácticas en curso. Ademais, estableceranse horarios de titoría para consultas que se poden facer individualmente ou en pequenos grupos.
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
As únicas modificacións no formulario de avaliación que se levarán a cabo serán as seguintes:
a) A proba obxectiva realizarase a través de Moodle.
b) As probas do seminario non realizadas realizaranse xuntas, nunha única proba final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías