Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Economía |
Subjects |
Market Research |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Market Research | Code | 611G01040 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Basic |
GRANDE ESTEBAN, I (2017). FUNDAMENTOS Y TÉCNICAS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL. ESIC. MADRID TRESPALACIOS GUTIERREZ JUAN ANTONIO (2016). INVESTIGACIÓN DE MERCADOS. PARANINFO |
|
|
Complementary |
MARKETING RESEARCH ASSOCIATION (). . ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE MARKETING ACADÉMICO Y PROFESIONAL (AEMARK) (). . Sarabia Sánchez, F. J. (2013). Métodos de investigación social y de la empresa. Madrid: Editorial Piramide Marqués, F (2015). Técnicas de investigación de mercados. Madrid: RC Libros |
|
|