Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019) |
Asignaturas |
Discurso literario e sociedade nos países de fala inglesa |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Discurso literario e sociedade nos países de fala inglesa | Código | 613505103 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | A7 A9 A12 | Traballo virtual, participación crítica na clase e colaboración activa nas discusións. | 30 |
Presentación oral | A10 B1 B3 B7 B9 | Presentación crítica dun tema derivado dalgún (ou, preferiblemente, varios) dos textos propostos para cada sesión. A presentación non será puramente descriptiva, senón que aportará unha visión particular e subxectiva do alumnado que estea encargado da presentación. |
20 |
Traballos tutelados | A13 B2 B4 B7 B10 B11 | Traballo de análise e crítica sobre al menos un dos textos discutidos na clase. Existe a posibilidade de articular ese(s) texto(s) con outros non discutidos na clase, sempre co consentemento previo do profesor. |
50 |
Observacións avaliación | |||
Dado o Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo. Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación de Non Presentado. Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades. |
|