Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade (plan 2016) |
Subjects |
Critical Discourses and Canonization Processes |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Critical Discourses and Canonization Processes | Code | 613584123 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Integrar os estudos literarios nun contexto intercultural máis extenso e que ultrapase os limites dunha única comunidade, atendendo nomeadamente á diversidade cultural do ámbito galego-portugués. | AC1 |
CC4 |
|
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. | AC8 |
||
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. | AR1 |
||
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. | AC9 |
||
Alargar o conceito de literatura e entendela en relación con outros campos culturais, utilizando ferramentas e tecnoloxías apropiadas para o seu estudo. | AC2 AC3 |
CC5 |
|
Analisar e interpretar tanto textos como mecanismos e procesos de comunicación aplicando diferentes modelos teóricos e ferramentas de análise. | AC5 AR3 |
||
Adquirir a capacidade de utilizar ferramentas, tecnoloxías e recursos de investigación interdisciplinares para a súa aplicación á resolución de problemas en entornos diversos no ámbito dos estudos literarios e culturais. | BJ1 |
CC2 CC6 |
|
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | AR2 |
||
Asumir a importancia e os beneficios sociais da aprendizaxe e coñecer os medios para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 |
CC3 |
|
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico e desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. | CR1 CR2 |
|