Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 3 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Deberían ter a capacidade de entender as principais ideas da maioría dos textos orais ou escritos en inglés, seguir liñas argumentais complexas e identificar as principais conclusións ás que chegou o falante, sempre que o tema sexa relativamente coñecido. | B4 |
C2 C4 |
|
Os alumnos deberían poder seguir os discursos de textos orais dos medios de comunicación, sempre que se fale un nivel de lingua estándar, pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. | A6 |
B10 |
C2 C4 |
O alumno debe poder manter unha conversa que trata de asuntos cotidiás e xerais co falantes nativos de lingua inglsea sen moita dificultade. Debe dominar unha amplia gama de estilos e rexistros en textos escritos e no seu inglés escrito. | A1 A6 A9 A20 |
B4 B10 |
C2 C4 |
Os alumnos deben poder expoñer con claridade un tema relacionado cos asuntos tratados durante o curso, e outros, explicando claramente e destacando os puntos principais para poder seguille sen dificultade. Deberá contestar adecuadamente ás preguntas que xurdan e usar PowerPoint ou equivalente como apoio. | A6 A9 |
B4 |
C2 C4 |
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns e xerais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada. | A1 |
B1 B3 |
|
Os alumnos deben ser capaces de expresarse en inglés escrito co claridade e fluidez, nunha forma coherente e ben organizada, usando conectores de maneira apropiada. Deben usar vocabulario e estruturas que matizan e expresan modalidade: graos de certeza / incerteza, crenza/dúbida, probabilidade / improbabilidade, usando párrafos e puntuación correctamente. | A1 A9 |
||
A9 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 |
|