Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
English Phonetics |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | English Phonetics | Code | 613G03023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os principios básicos do sistema auditivo tanto desde o punto de vista anatómico como funcional. | A1 A11 |
C2 |
|
Coñecer a estrutura, organización, e utilización dos símbolos do IPA. | A1 A15 |
C7 |
|
Manexar as principais ferramentas de análise de FO e interpretalas. | A14 |
B2 B7 |
|
Coñecer os elementos que inteveñen na fonación, a súa participación e misión na xénese da voz. | A1 A3 A20 |
B2 B6 |
|
Describir e interpretar os mecanismos de articulación da fala, e a relación entre articulación e acústica. | A1 |
B2 |
C6 |
Relacionar conceptos fonolóxicos abstractos co funcionamento do aparello fonador. | A1 |
B2 |
|
Entender a terminoloxía básica. | A3 A19 |
B10 |
|
Recoñecer o reflexo dalgunhas peculiaridades relevantes da prosodia do inglés e a estrutura prosódica dunha curva e dos elementos que a integran. | A6 A18 A19 |
B2 B8 |
|
Transcribir correctamente fragmentos escritos e orais en inglés. | A19 A20 |
B3 B4 |
|
Comparar instrumentos e metodoloxías relacionadas coa análise fonética da entoación. | B1 B2 |
||
Aplicar a análise de espectrogramas mediante ferramentas de análise do son. | B2 B5 |
||
Manexar con habilidade as aplicacións de fonética tanto no ámbito do laboratorio como cara a posibles saídas profesionais, e para a vida en sociedade. | B2 |
||
Comparar instrumentos e metodoloxías relacionadas coa análise fonética da entoación. | A1 |
B2 |
|
Identificar os mecanismos que regulan a fonación, as principais teorías fonatorias que se elaboraron ao longo da historia e a que se mantén hoxe como base de estudo da voz e os seus trastornos. | A3 |
B9 |
|
Manexar adecuadamente as técnicas instrumentais de investigación en Fonética e Fonoloxía | B2 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) xa que moitas das actividades da aula baséanse en Moodle. | B2 |
C3 |
|