A materia pretende proporcionar aos estudantes conceptos lingüísticos básicos relacionados coa Fonética e a Fonoloxía e coas ferramentas necesarias para recoñecer e reproducir os sons do inglés. Para isto, daranse as descripcións dos sons que irán acompañadas de representacións grafémicas e transcripcións.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Clases expositivas e seminarios (estudo de casos), adaptando as canles de comunicación (Moodle / Microsoft Teams).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Prácticas de Laboratorio. Convertiranse en prácticas a través das TICs, facendo uso de Moodle e Microsoft Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
1. Correo electrónico. Diariamente (luns a venres).
2. Moodle. Horario de aulas.
3. Microsoft Teams. Horario de aulas e titorías.
4. Modificacións na avaliación
As tarefas de avaliación entregaranse a través de Moodle. Os exames realizaranse a través de Moodle ou Microsoft Teams nas datas oficiais establecidas.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías