Non hai mellor forma de probar a forza dun sistema que atacalo. As probas de intrusión serven para reproducir os intentos de acceso dun atacante usando as vulnerabilidades que poden existir nunha infraestrutura dada. Neste curso abordaranse os temas fundamentais orientados ás probas de intrusión (pentesting), que abarcan as diferentes fases dun ataque e explotación (desde o recoñecemento e control do acceso á eliminación de pistas).
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se farán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantemos todas as metodoloxías en liña.
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Utilizaranse diferentes ferramentas .:
Micorosft Teams.: para sesións maxistrais con gravación de vídeo, titorías e prácticas de laboratorio.
Máquinas virtuais.: para prácticas de laboratorio.
Forms, FAITIC e moodle.: para probas de resposta múltiple e comunicacións varias.
Correo electrónico.: para comunicacións varias.
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións pasan a ser en liña.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
A mesma e incorpórase ás sesións maxistrais dispoñibles en vídeo.
En caso de docencia non presencial (por parte do alumnado ou total), e se procede:
- Non se modificarán os contidos da materia. En todo caso, a oferta de recursos ampliarase mediante material de apoio nas plataformas telemáticas (FAITIC, MOODLE e EQUIPOS), pero sen que isto signifique un aumento na materia.
- Nin o modelo nin o barómetro de avaliación serán modificados salvo a posterior resolución rectoral. No caso de que tanto a práctica como o exame non se poidan realizar de xeito persoal, ambos os dous faranse empregando as plataformas TIC dispoñibles.
- No caso de que os números de matrícula non respecten a capacidade, hai que ter en conta que, os alumnos asistirán a clases presenciais na aula ata que se alcance a capacidade e o resto dos alumnos seguirán sincrónicamente a clase conectándose á aulas de videoconferencia aos sistemas de ensinanza en liña síncrona UVIGO e UDC. Asistencia presencial e non presencial articularanse semanalmente.
- Acceso en liña ás fontes documentais do tema (libros, manuais, etc.).
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías